تک اس ام اس
منوي اصلي
صفحه نخست ارتباط با ما تماس با ما عضویت در سایت تعرفه های تبلیغات مسابقه ی پیامکی کریو رایگان فروشگاه تک اس ام اس
موضوعات مطالب
» جدا از اس ام اس
» مطالب طنز
» فواید خنده
» سخن بزرگان
» ضرب المثل
» زنگ تفریح
» داستان های کوتاه
» داستان های عاشقانه
» داستان های پندآموز
» داستان های غم انگیز
» داستان های ( 18+ )
» داستان های طنز
» جوک ها
» جوک متفرقه
» جوک جدید
» پـَـ نـَـ پـَـ
» اجب فک و فامیلی داریم!
» جوک دوستانه
» جوک مردانه
» جوک زنانه
» جوک جمله سازی
» جوک حیوانات
» جوک ورزشی
» اس ام اس خاک بر سری
» اس ام اس قزوینی
» اس ام اس رشتی
» اس ام اس 18+
» اس ام اس های پر بازدید
» اس ام اس جدبد
» اس ام اس عاشقانه
» اس ام اس سرکاری
» اس ام اس خنده دار
» اس ام اس زیبا
» اس ام اس دوستانه
» اس ام اس فلسفی
» اس ام اس نیمه شب
» اس ام اس ورزشی
» اس ام اس آدم و حوا
» اس ام اس به سلامتی ...
» اس ام اس شیرین و فرهاد
» اس ام اس ضد پسر
» اس ام اس ضد دختر
» اس ام اس گویشی
» اس ام اس به زبان آذری
» اس ام اس به زبان کردی
» اس ام اس به زبان عربی
» اس ام اس به زبان شمالی
» اس ام اس به زبان لری
» اس ام اس موضوعی
» اس ام اس تنهایی
» اس ام اس دلتنگی
» اس ام اس دانشجویی
» اس ام اس آشتی
» اس ام اس تسلیت
» اس ام اس تبریک روز تولد
» اس ام اس شب آرزوها
» اس ام اس صبح به خیر
» اس ام اس شب به خیر
» اس ام اس با موضوع خداوند
» اس ام اس روز جمعه و امام زمان
» اس ام اس تیکه دار
» اس ام اس تبریک سال نو
» اس ام اس دروغ
» اس ام اس اول مهر و مدرسه
» اس ام اس التماس دعا
» اس ام اس تبریک تولد نوزاد
» اس ام اس عفاف و حجاب
» اس ام اس خاطره
» اس ام اس گریه
» اس ام اس بی قراری
» اس ام اس آغوش
» اس ام اس انتظار
» اس ام اس کودکانه
» اس ام اس فاصله و دوری
» اس ام اس غرور
» اس ام اس منت کشی
» اس ام اس جدایی
» اس ام اس سلام کردن
» اس ام اس سکوت
» اس ام اس دل شکسته
» اس ام اس سیگار
» اس ام اس لبخند
» اس ام اس بوسه
» نرم افزارها و ترفند ها
» نرم افزار کاربردی اس ام اس
» ترفند های اس ام اس
» برنامه های رایگان (آندروید)
» اس ام اس مناسبتی
» اس ام اس کریسمس
» اس ام اس شب یلدا
» اس ام اس شب قدر
» اس ام اس ماه محرم
» اس ام اس ماه رمضان
» اس ام اس عید غدیر
» اس ام اس عید قربان
» اس ام اس روز عرفه
» اس ام اس روز پدر
» اس ام اس روز مادر
» اس ام اس روز معلم
» اس ام اس روز بارانی
» اس ام اس روز مهندس
» اس ام اس روز پزشک
» اس ام اس روز خلیج فارس
» اس ام اس سیزده به در
» اس ام اس سالگرد ازدواج
» اس ام اس چهارشنبه سوری
» اس ام اس ولادت حضرت فاطمه
» اس ام اس ولادت حضرت ابوالفضل
» اس ام اس ولادت حضرت علی اکبر
» اس ام اس میلاد پیامبر و امام صادق
» اس ام اس ولادت امام علی (ع)
» اس ام اس ولادت امام حسن (ع)
» اس ام اس ولادت امام حسین (ع)
» اس ام اس ولادت امام سجاد (ع)
» اس ام اس ولادت امام باقر (ع)
» اس ام اس ولادت امام کاظم (ع)
» اس ام اس ولادت امام رضا (ع)
» اس ام اس ولادت امام جواد (ع)
» اس ام اس ولادت امام هادی (ع)
» اس ام اس ولادت امام عسگری (ع)
» اس ام اس ولادت امام زمان (عج)
» اس ام اس شهادت حضرت فاطمه
» اس ام اس وفات حضرت زینب (س)
» اس ام اس شهادت حضرت ابوالفضل
» اس ام اس شهادت حضرت علی اکبر
» اس ام اس وفات حضرت محمد
» اس ام اس شهادت امام علی (ع)
» اس ام اس شهادت امام حسن (ع)
» اس ام اس شهادت امام حسین (ع)
» اس ام اس شهادت امام سجاد (ع)
» اس ام اس شهادت امام صادق (ع)
» اس ام اس شهادت امام باقر (ع)
» اس ام اس شهادت امام کاظم (ع)
» اس ام اس شهادت امام رضا (ع)
» اس ام اس شهادت امام جواد (ع)
اعضاء تک اس ام اس
تعداد افراد آنلاین :

<-PollName->

<-PollItems->


سخن تک اس ام اس

با سلام خدمت تمامی کاربران و بازدیدکنندگان تک اس ام اس؛امیدوارم حالتون خوب باشه و از مطالب تک اس ام اس تمام استفاده را ببرید و لحظات خوبی را در این وب سپری کنید،فقط یه صحبت کوچیک داشتم و اینم اینه که از تمامی صفحات این وب سایت استفاده کنید چون این وب هر روز آپدیت میشه tak-sms.lxb.ir


درباره تک اس ام اس

به بزرگترین وب سایت اس ام اس و پیامک با موضوعات مختلف خوش آمدید برای استفاده بهتر از مطالب وب سابت از لیست موضوعات استفاده کنید همچنین می توانید اس ام اس های خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما بفرستید و انتقادات و پیشنهادات خود را در جهت بهتر شدن این وب برای ما ارسال کنید
تبلیغات شما در اینجا
تبلیغات شما ----------------------------------------- تبلیغات شما ----------------------------------------- تبلیغات شما
لينكستان تک اس ام اس
» گروه اینترنتی آرفا
» مجله اینترنتی احسان
» مرجع فیلتر شکن رایگان
» برترین سایت دانلود فیلم و سریال
» تازه های تکنولوژی
» دانلود زیباترین آهنگ ها
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تـک اس ام اس و آدرس TAK.SMS.LXB.IR لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در فرم زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برنامه ارسال پیام انبوه
برنامه تبلیغات انبوه وایبر
لیست موضوعات
» اس ام اس دلتنگی

مـهـربـانـی تـا کـــــــی ؟؟
بـگـذارسـخـت باشم و سـرد !!
بـاران کـه بـاریــد ... چـتـر بـگـیـرم و چـکـمـه !!!
خـورشـیـدکـه تـابـیـد ... پـنـجـره ببـندم و تـاریـک !!!
اشـک کـه آمـد ... دسـتـمـالـی بـردارم و خـشـک !!!
او کـه رفـت نـیـشخـنـدی بـزنـم و سـوت . . .

 

 
 

 

هوای تو دارم...
چه هوای لطیفیست برای نفس کشیدن..

 

 
 

 

طعمی تلخ تر از دوری نچشیدم..
اما حرف تو که باشد،فاصله سم است..

 

 
 

 

ااي چقدر دلش برام تنگ شده!!

 

 
 

 

قلبم فدای عزیزی که دنیایی از دلتنگی را به امید یک لحظه دیدنش به جان می خرم

 

 
 

 

هر قطره اشک نشان دل شکستگی است ، هر سکوت نشان تنهایی است ، هر لبخند نشان مهربانی است ، هر پیام نشانی از دل تنگی من برای تو است .

 

 
 

 

رخ به رخ که شدیم من مات شدم ! و تو چون پادشاهی که از این فتح ها را زیاد دیده است بی اهمیت رد شدی

 

 
 

 

تو صبح باش من تمام شب های تاریخ را تاب می آورم !

 

 
 

 

سیــــــــــر شدم …
بسکه سرد و گرم روزگار را چشیدم

 

 
 

 

مهربانیت را با دلم پیوند زدم تا از تو دور بودن را احساس نکنم .
اما باز دلتنگتم ؟؟ تو بگو چه کنم ؟؟

 

 
 

 

درد داره که همیــــــــــــــــــشه اونـــــــی که تو خیــــالته بی خیالتـــــــــــــــه. .

 

 
 

 

این روزها جای خالی ” تـو ” را با عروسکی پر می کنم
همانند توست مرا ” دوست ندارد ”
احساس ندارد !
اما هر چه هست ” دل شـکـســتـن ” بلد نیست

 

 
 

 

ببین هیچی نگو
فقط یه دقیقه بیا بشین اینجا
کنارم
دلتنگم
همین....

 

 
 

 

این روزها جای خالی ” تـو ” را با عروسکی پر می کنم همانند توست مرا ” دوست ندارد ” احساس ندارد ! اما هر چه هست ” دل شـکـســتـن ” بلد نیست

 

 
 

 

اشك از دلشكستگي است
سكوت از تنهايي
لبخند از مهرباني
واين پست از دلتنگي...

 

چقدر دلم هوايت را ميكند!
حالا كه ديگر
هوايم را نداري...

 

 
 

 

دلم برای کسی تنگ است ه با زیبایی کلا مش مرا در عشقش غرق می کند…

 

 
 

 

خدایا دلم گرفته ، میان این همه آرزوها ، دلتنگ ترین بنده ات را دریاب

 


 

 

پیام : موردی برای نمایش نیست
فرستنده : نام فرستنده مشخص نیست
تاریخ ارسال : تاریخ ارسال معلوم نیست
دلم واسه ی تو خیلی تنگ شده واسه ی همینه که همه چیز گم شده و از دست رفته!

 

 
 

 

حال که با خیالت زندگی میکنم، معنای دلتنگی را
نمی فهمم. دلتنگ خـــــــیالت که نمیشوم...

 

 
 

 

گاه دلتنگ ميشوم،دلتنگترازهمه دلتنگها،گوشه اي مينشينم وميشمارم حسرتهارامحاكمه ميكنم وجدانم را،كدام قلب راشكستم وكدام احساس را له كردم وكدام خواهش رانشنيدم وبه كدام دلتنگي خنديدم كه اينچنين دلتنگم؟

 

 
 

 

گاه همه چیز ساده اغاز میشود
گاه همه چیز آرام آغاز میشود
و گاه همه چیز ساده و ارام به پایان میرسد، بی آنکه بدانیم چرا؟
راستی چرا؟

 

 
 

 

رابطه زمانی زیبا می شود که برای یاد کردن هیچ دلیلی نباشد،جز دلتنگی...

 

 
 

 

فقط کسی معنی دلتنگی رو میفهمه که معنی وابستگی رو چشیده باشه...

 

 
 

 

جزایی بالاتر از این نیست که به کسی دل ببندی که قسمت تو نیست...

 

 
 

 

هیچ می شود خوابید دیگر بیدار نشد؟!!!
.
.
.
کاش می شد

 

 
 

 

هذیــان میگوید لبــانت چیــزی شبیه"دوستــت دارم"
بر خلاف چشمانــت!!!

 

 
 

 

تو آنجا من اينجا...
نيمكت هاي دنيا را چه
بد چيده اند...


 

 
 

 

نیستی دارم دق می کنم نیستی دارم می پوسم عکسات ومن یکی یکی برمی دارم می بوسم. پیرهن یادگاریت وهرشب دارم بومی کنم برای برگشتن توبه آسمون رومی کنم.

 

 
 

 

انگشتات را به من قرض بده ، برای شمردن لحظه های نبودنت کم آورده ام…

 

 

شبی باران ، شبی آتش ، شبی آیینه و سنگم
شبی از زندگی سیرم ، شبی با مرگ می جنگم
تو آتش می شوی بر خرمن احساس تنهاییم
تو را با هر نفس می بویم ، اما باز دلتنگم

 

 
 

 

نمی خواهم بجز من دوست دار دیگری باشی
نمی خواهم برای لحظه ای حتی به فکر دیگری باشی
نمی خواهم صفای خنده ات را دیگری بیند
نمی خواهم کسی نامش به لبهای تو بنشیند نمی خواهم به غیرازمن بگیرد دست تودستی
نمی خواهم کسی یارت شود در راه این هست

 

 
 

 

دلتنگم!
دلتنگ آن "میم"
که می آید آخر اسمم
و من را میکند مال تو...!

 

 
 

 

تک تک روزهايم را ميسوزانم ، تا چشمکي شوم براي شب هاي بي ستاره ات . . .

 

 
 

 

دلتنگي عين آتش زير خاكستر است گاهي فكر ميكني تمام شده ، اما يك دفعه همه ات را آتش مي زند !!!

 

 
 

 

دلـم
یک مـزرعــه مـیخـواهـد
یک تـو
یک من
و گندم زاری طلایـی رنگ
کـه هــوایـش آکنده بـا عطر نفـس هـای تـو بـاشد

 

 
 

 

نـــبودنت
داغم می کند!
آنقدر که جای همه ی روزهای آخر سال
بی آتش
می سوزم ...

 

 
 

 

می ترسم ازآن روزی که بغض آسمان بترکد ومن تنهای تنهازیرباران قدم بزنم،بدون دستهای تو

 

 
 

 

برایم از بازار یک بغض خوب بخر... نه مثل این ها که دارم .... نه مثل این ها که هر روز می شکنند

 

 
 

 

بدون اینکه " مار" ی در کار باشد
مزه ی "زهرمار" را میچشم!
وقتی نیستی...

 

 
 

 

اشکهایم که سرازیر میشوند...... دیری نمی پایدکه قندیل می بندد...
عجیب سرد است هوای نبودنت

 

 
 

 

دلتنگی عین یه جای شکستگی روی عینک آدمه
هر جا نگاه می کنی می بینیش

 

 
 

 

این روزها همه به من می گویند بالای چشمت ابروست...!.
همه فهمیده اند جای تو خالیست..!

 

 
 

 

***** این قاصدک هارو فوت کردم تا بهت بگن همیشه به یادتم

 

 
 

 

از میان تمام بازی های کودکانه
تنها” یادم تو را فراموش “را خوب بلد بودی

 

 

صورت مسئله را حل نكردي،بازهم پاكش كردي،فكر نكردي دل را بانيش كلامت نابود كردي

 

 
 
 

 

تنها چیزی که فروغش به خاموشی نمیگراید,خاطرات پاک به یاد هم بودن است...

 

 
 

 

سفري بايد كرد تا به عمق دل يك پيچك تنها كه چرا ، اين چنين سخت به خود مي پيچد ، شايد از راز درونش بشود كشفي كرد، شايد اوهم دلتنگ است؛
شايد...

 

 
 

 

دیگر بهار هم سر حالم نمی کند / چیزی شبیه گریه زلالم نمی کند
آه ای خدا مرا به کبوتر شدن چه کار؟ / وقتی که سنگ هم رحم به بالم نمی کند . . .

 

 
 

 

باران که می بارد دلم برایت تنگ تر می شود
راه می افتم
بدون چتر
من بغض میکنم ، آسمان گریه ...

 

 
 

 

گاه دلتنگ میشوم
دلتنگترازهمه دلتنگی ها
گوشه ای مینشینم وحسرت هارامیشمارم
باختن ها وصدای شکستن ها را
کدامین امید را ناامیدکرده ام
کدامین خواهش را نشنیدم
به کدام دلتنگی خندیده ام
که این چنین دلتنگم…………

 

 
 
 

 

کاش دهخدا می دانست
دلتنگی … اشک …. فاصله …. بی وفایی….
تعریفش فقط دو حرف است
“تـــو”

 

 
 

 

دوست دارم هر گاهي دلم گرفته ميشود،سرم را بر روي شونه هاي كسي بگذارم كه دلم آرام گيرد و كليد قلبش را در قلب من جاي گذارد

 

 
 

 

مِهــربــ ـــــــــــان که میشــَ ــــــــــوی
دلم بیشتَـــــ ــــــــــــر تَنگــــــــــ میشود بَرایَتــــــــــــ

 

 
 

 

خیلی وقته چشمهایم ازفکرتوبارانیست/سالهاست دریای دلم ازعشق توطوفانیست/دیگرکاسه صبرم شده لبریز ازدردبی تو بودن/خدایا انتظار دیدن دوست چقدر طولانیست...

 


 

 

خاطره هاتنهامدرکی هستن که فراموشی رامحکوم میکنندپس بمان در خاطرم


 
 
 

 

دلتنگی که می آیدبه این سادگی ها نمی رود پی کارش…نه با حرف، نه به شعر،.نه با ترانه ...… دلتنگم و دیدار تو درمان من است

 

 
 

 

دل هوای لاله زاران میکند ، بیقراری بهر یاران میکند ، چشمهایم ساکت و بی اختیار ، خلوتم را اشکباران میکند ، یاد یاران در غروب غصه ها ، بار غم را صدهزاران میکند.

 

 
 

 

مدتی میگذرد از تو ندارم خبری / چه کنم ناله من هیچ ندارد اثری
شب و روز از غم تو پریشان حالم/ نه نشانی ز تو آمد نه پیامی جانم

 

 

 

تو این دنیا تو این عالم میانه این همه آدم
منو باش دل به کی دادم
به اون کس که نمیخوادم
دلم شیشه ، دلش سنگه
واسه سنگم دلم تنگه...

 

 
 

 

تو از دردی که افتادست بر جانم چه می دانی ؟
دلم تنها تو را دارد ولی با او نمی مانی
تمام سعی تو کتمان عشقت بود
در حالی که از چشمان مستت خوانده بودم راز پنهانی...

 

 
 

 

اين روزها شيرها هم ميخواهند با دمش بازي كني اما با دلش نه.........

 

 
 

 

چقدر سخت است كه ببيني غريبه ها بهتر از آن"يك نفر" احساست را ميفهمند...

 

 
 

 

آن نــازنــین کجـــــاست که یــادم نمیــکند
صــد غــم به سینــه دارم و شــادم نمیکند
یکــ لحظــه آنکه بــی من هرگز نمی نشست
امــروز بـــه یــاد کیســـت که یادم نمیــکند؟

 

 
 

 

دلــم برای کسی تنــگ است
که آمــد...
نمــاند...
و رفـــت .....
و پــایــان داد به هــرچه داشتــــــم...

 

 
 

 

از این دنیا که خوشی هاش یه لحظه و غماش یه دنیاست
متنفرم.کاش میشد از این دنیا انصراف داد.

 

 
 

 

وقتی می شکنم خوب تماشا کن
شاید روزی به دنبال تکه هایم بگردی.

 


 

 

همیشه بهترین راه رو می بینم ولی بازم به راهی میرم
که بهش عادت کردم.

 

 
 

 

به وسعت قلب کوچکم بیادتم شاید کم باشه اما قلب هرکس تمام زندگی اوست

 

 
 

 

میگن دلتنگ نباش ...هه!
مثل اینکه به آب بگن خیس نباش

 

 
 

 

شب را دوستـــ دارم ...!چرا که در تاریکـــی ..چهره ها مشخــــــ ـص نیست !!و هر لحظــــــــ ـه ..این امیــــــد ..در درونــــــ ــم ریشه می زند ...که آمده ای ..ولی من ندیده ام!

 

 
 

 

به سلامتی اونایی که هرچی سعی می کنی که فقط برای یه لحظه بهشون فکر نکنی فقط یه لحظه اما بازم نمی تونی!!!
این یعنی عشق...!
پس به سلامتی هرچی عاشقه...!

 

 
 

 

صف میکشند دلتنگیهای من
چون دانه های تسبیح
به نخ کشید شده
چقدر بکردانم دانه ها ر ا
تا تو بیایی ...

 

 
 

 

بــ ـدم مــیآیــد از آدمـهـایـ ـی کــ ـه فقــطــ خــ ـودشـان را مـیبـیـننـد
آدمـ ـهایی کـ ـه بـ ـی دلـیـل "شـایـ ـد هـ ـم بادلیـ ـلِ بـ ـی مـنطقـ ـی"
دل کـ ـسـ ـی را مـ ـی شـ ـکـنند


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------- مجموعه نرم افزار های ارسال پیام های تبلیغاتی انبوه وایبر ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوع مطلب : <-CategoryName->
نوشته شده در چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, توسط تک | لينك ثابت |

»